Mitt i allt blev det sommar
Hej hörni. Jag har tyvärr blivit sjuk imorse slog det till och det har inte blivit märkbart bättre. Har sovit större delar av dagen vilket känns som att det iaf blivit lite bättre. Blir hemma imorgon också så idag sover jag hemma hos Andreas. 

Det blir allt närmre flytten nu men det är fortfarande så pass långt kvar att allt liksom låser sig lite. Det är så mycket man vill göra precis innan och så nära är det inte än. Just nu känner jag mig bara helt apatisk. Jag vet precis vad jag vill köpa. Vad jag ska ställa vart. Vilka grejer som ska säljas. Men det går inte än. Jag måste vänta tills det blir närmre och det gör mig galen. Så just nu är jag jätteoeffektiv. Jag väntar liksom bara tills det blir närmre.

En annan jätterolig grej som har med flytten att göra är att vi ska skaffa höns! Det finns en liten byggnad bredvid huset som är helt perfekt gjort för att det ska kunna gå hönor där. Vi plus 3 andra grannar ska gå ihop och fixa och röja iordning så att alla kan ha ett par höns var där. Mysigt ellerhur? Men det är också något som stressar mig en aning. Det är rätt mycket att röja och plocka bort då det ligger gammalt bröte där som tillhörde tidigare ägarna av huset. Min vision är att hönshuset ska vara klart och hönorna inflyttade innan vi får flytta in i huset 1 juli. Antar att det är hönshuset jag får sysselsätta mig med i veckorna för att få tiden att gå. Det kommer bli bra när allt är klart men just nu ser jag bara en stor röra som jag inte kan göra något åt. Jag vet att det blir bättre ju närmre vi kommer men just nu känns det bara jobbigt. Imorgon är jag hemma och vilar mig. Bättre dagar kommer. 

(null)

(null)

Dessa två kan leka timmar i sträck. Blir man inte lycklig i själen av att se dem

(null)

(null)

Nya stallkläder

Idylliskt, minst sagt

(null)